بیوگرافی در لاپایی نادر به افغانیا



نادر شاه افشار در ایل اوشار یا آبشار یا همون آب پر فشار در شمال میدون خراسون وقتی نگهبان پارک،فلکه رو باز کرد از آبشار پایین افتاد که فک کنم سال 1066 ه.ش بود.نادر یا همون نادرقلی با بچه های اتابک کل کل زیادی داشت اما دوام نیاورد.اون عشق تکچرخ با هندا جلو دخترای محل،همون طور که تو عکس میبینید بود.نادر وقتی ازبکها اومدن سرقت مسلحانه تو خوارزم بکنن با ننش اسیر شد که بعدا مستند شوک نشونش داد. اما اون تخمایی داشت به بزرگی خاورمیانه.
اون تونست با ندادن بلیت و نزدن کارت،نگهبان BRT اسکل کنه و سوار اتوبوس شه و به خراسون گریخته بگیره طوری که حتی حامد بهدادم با هلیکوپتر بهش نرسه.
اون توجه شاه ایرج طهماسبو به خودش جلب کرد و تونست خوار افغانیارو به خصوص اشرفشونو که اصفهانو گرفته بود مورد مضحکه قرار بده و نهایتا اونو تو مورچه خورت خاکی کرد و کاری کرد کارسون که پنکه رو روشن کرد و جلو بادش تو صورت اشرف ادرار کرد.
نادر هر سمت راست میکرد اونجارو میگرفت مال خودش و این دفعه سمت هند راست کرد و هندو گرفت سی هزارتارو کشت به بقیشونم بشین پاشو داد و از این صحنه  فیلم گرفت و بیلاخشو به سمت روسا نشون داد که اونام فهمیدن این یارو کسخله و نمیشه سر به سرش گذاشت.
نهایتا نادر تو جاده قم و تو جهت مخالف با CDI تک زده بود خورد زمین کتفش شکست و رفت کما ولی به کما نرفته بود رفته بود تایلند و سرانجام چون میخواست ادا نصرتی و شیثو دربیاره تو چادرش کشتنش.     


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر