بیوگرافی در حموم



ارشمیدس
نام واقعی او ارشیا دسمالی (لُنگی) بود.ارشیا در سال 110 قبل از میلاد  به دنیا آمد و حتی 118 تومن هم تو جیبش نبود و این باعث شد که وقتی به دنیا آمد ، شروع به تکدی گری کند.، "من بچه کرمانشام،به خدا گدا نیستم،تو همین ساختمونه هس اون بغل اونجا کار میکنم،تورو ابلفضل تورو خدا،یه پولی بده ناهار بخورم" این جمله از ابداعیات اولیه این دانشمند بود.
تا اینکه ذهن خلاق او باعث شد تا به لُنگ روی بیاورد و حرفه دلاکی را برگزیند.

او توانست سطح و حجم اندام استوانه ای مانند آلت خالت مالت ساعت چشمام دیوار ننت میزنه میزنه را کشف کند.
ارشیا گفته ای درباره خود دارد که می گوید به من نقطه اتکایی بدهید زمین را از جا بلند میکنم که منظورش همون پوزیشن چسبوندن به دیواره ولی من میگم گه نخور بابا میرینی ضایع میشیا.
کار دیگه اون کشف عدد پی بود که حالا هر موقع این عدد وارد محاسبات ما میشه مثه اسبی که رو شونمون سواره باید ماشین حساب قرض کنیم بزنیم توش تا ببینیم چنده . طبق گفته علمای دینی روزانه 760 تن فحش عمه و 430 تن فحش مادر به صورت بسته های ده تایی از دانشگاه های  مهندسی به سمت قبور این عزیزان صادر میشود.
وقتی رومیان شهر سیراگوز را تصرف کردند سردار رومی  به سربازا دستور میده کسی حق نداره ترتیبه ارشیا رو بده چون اون دانشمنده (اسناد معتبر می گویند که یعنی چاقال منه )همه برید براش بخورید بینم.
وقتی یه سرباز مست بوده اونو میکشه و آخرین کلمات او این بوده که دایره های منو خراب نکن(میخواسته ادا فیلمارو در بیاره بگه کاری به زنو بچم نداشته باش)   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر