بیوگرافی پرزیدنت



ریچارد نیکسون رئیس جمهور اسبق آمریکا
که در عکس با لب خوانی عادل فردوسی پور فهمیدیم که داره به مرادی فحش ناموس میده.
ریچارد در سال 1968 قبل از گل استیلی به آمریکا در یکی از نزدیکترین رقابتهای انتخاباتی آمریکا صاحاب آن خراب شده شد.
ریچارد،ریچارد زیاد بار می کرد و اصلا کارش بار کردن و کشیدن ریچارد با چرخ دستی در لاله زار بود اما به خاطر هوس رانی و اینکه حقوقش کم بود مدتی وارد وارد کردن لامپ قاچاق از گناوه شد نهاتا فهمید نون در آمریکاست و قبل از مراسم پر شور 22بهمن خود را به آن جا رساند اما کریستف کلمپ قبل از او به آنجا رسیده بود و سیکتیر را به او نشان داد و او تصویب گرفت که با ریاست وسیاحت کار خود را آغاز کند اما تف به این شانس که گل دومو خوردن و ان شدن.

گفتار ریچاردی:
به مردم یه چیز میگوییم ولی در عمل یکی دیگه  ره  میکنیم.من خیلی به سیاه پوستان علاقه دارم ولی میدانم     تا پانصد سال دیگر هم هیچ لری نمیشوند.هیچ ترکی نیستند و شما هم این را میدانید اگر بودن ما روده مان نقره سرد میشد.ولی مکزیکی ها با آنها فرق دارند و شبیه ذرتند اما با سس کم که این از لاشی بازیهای فروشنده است و در حال حاضر بی شرفند.
_در گفتگوی با بیلی گراهام وقتی که وی گفت:‌ "تسلط یهودیان بر رسانه‌ها باید شکسته شود،تا این همه فیلم سوپر ساخته نشود". نیکسون جواب داد: "من نمی‌توانم این را بگویم، ولی باورش می‌کنم چون خودم از مولوی به سختی تهیه میکردم."
ولی تا زمانی که من در این مستراح هستم یه یهودی هم نمی تواند به عنوان قاضی در دیوان عالی کشور ملق بازی کند چه برسد به کف دستی.
ریچارد:هه خیلی جالبه تمومه این ننه آلت دزدها که به دنبال قانونی شدن ماری و جوونا هستن یهودین.من فک میکنم چون اکثرشون روانپزشکن.اما اونا دنبال این توپا نیستن اونا این دولو میخوان واسه همینم این همه راه دورو میان  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر